Home

dinsdag 30 april 2013

Essie nagellak "Russian Roulette"

Ik heb vandaag voor jullie een review van het Essie nagellakje " Russian Roulette". Russian Roulette is een hele mooie kleur. Ik heb de nagellak uitgeprobeerd en ben er erg tevreden over. Klik snel verder als je benieuwd bent na mijn mening, veel lees plezier!






De verpakking van Essie ziet er simpel en toch mooi uit. Het is een leuk kleurtje voor  in de winter maar ook heel leuk voor in de zomer. Het kwastje is vrij breed waardoor het mooi lakt. De nagellak droogt heel snel, dat vind ik ook zo fijn aan deze nagellak dat het zo snel droogt! Je hoeft maar één laagje aan te brengen  het dekt erg goed.




Het is mijn eerste Essie nagellak en ik ben er heel erg tevreden over deze nagellak. Ik zou zeker nog een nagellak van  Essie kopen! Essie is te koop bij DA en Etos en kost €10,16 vrij prijzig maar het is zeker de moeite waard.

Wat vinden jullie van Essie ?

Liefs Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten