Home

zondag 28 april 2013

Mijn favoriete budget parfums!


Hoi!
Vandaag laat ik mijn favoriete budget parfums aan jullie zien. Ik heb het er meestal niet voor over, om veel geld uit te geven aan parfum, ook al vind ik lekker ruiken wel erg belangrijk! Meestal koop ik dus niet al te dure parfums. Vandaag laat ik mijn 3 favoriete geuren aan jullie zien!

Je ziet op de foto, Springtimeflowers van Black Onyx, Christina Aguilera & Musk by Alyssa Ashley. Eingelijk drie totaal verschillende geuren, maar wel erg lekker!

Ik begin met de linker geur: Christina Aguilera. Zoals je kan zien heb ik die al bijna opgemaakt, erg jammer! De geur is vrij zwaar en perfect voor een avond uit of een chique diner. Op de site van Douglas heb ik dit kunnen vinden: De geur opent met 
pruimen en perzik, de hartnoten bestaan uit jasmijn en meiklokjes, de basis heeft de geur van sandelhout en witte muskus.
Ik vind het een erg lekkere geur en dat voor €17,66 valt best mee, toch? Voor die prijs heb je 15ml.


Dan gaan we door met Musk by Alyssa Ashley. Mmm, wat vind ik dit een lekkere geur zeg!
Het is een unisex geur, dus geschikt voor mannen en vrouwen. Dit is echt zo'n aparte geur dat elke keer dat je hem weer ruikt je weer blij wordt, dat komt omdat hij niet zo'n standaard geur heeft. De geur opent met viooltjes, jasmijn en rozen, in het hart ruik je gedeeltelijk muskus met noten van mos, iris en houtsoorten, in de basis ruik je de muskus.
Ook van deze geur heb ik weer 15ml en kost €12,95, zeker een aanrader!


En dan tot slot, heb ik nog een heerlijke geur! Deze blijft helaas niet zo heel lang hangen.. Maar dan spray ik hem door de dag heen gewoon nog een keer op!
Het is een bloemige geur met geurnoten van violet, Bulgaarse roos, vanille, muskus en zachte hout tonen. Super lekker! Dit vind ik echt zo'n lente geur, en ook nog eens erg budget! Ik heb dit kleine flesje van 15ml gehaald bij de DA voor maar €2,50! 
Liefs Julia.

Dit zijn mijn favoriete budget parfums van dit moment! Wat is jouw favoriete budget geur?





1 opmerking:

  1. Leuke post! Mijn favoriete geur is jean paul gaultier en rodriguez narciso. :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen