Home

dinsdag 7 mei 2013

Mijn favoriete lente/zomer nagellakjes!

Eindelijk! Het weer begint mooier te worden, het humeur van de mensen wordt beter, mensen dragen weer leuke kleurtjes op hun nagels. Kortom, tijd voor mijn favoriete lente/zomer nagellakjes!



























Laten we beginnen met de twee meest linker lakjes. 
De gele is HEMA long lasting nailpolish in de kleur 810.
De paarse is uit de essence multi dimension xxxl nailpolish lijn, in de kleur the one and only.



Het linker lakjes is niet meer te koop geloof ik, maar er zijn wel veel dupes van, er is in het vaste assortiment van essence volgensmij een kleurtje die er erg op lijkt! 
Het rechter lakje van de hema is nog wel te koop en kost €2,25.
Deze lakjes lakken erg fijn! Onderaan dit artikel staan de swatches. (:
Het lakje van essence is vrij donker, maar dat staat op de een of andere manier ook wel weer chique. 


En dan hier drie lakjes van catrice, deze draag ik in de zomer heel vaak! Catrice lakjes lakken prettig, blijven  redelijk lang zitten en het zijn leuke kleuren!
Links zie je: am i blue or green? In het midden: Meet me at coral island. Rechts zie je: Sold out for ever.
Deze lakjes zijn als het goed is allemaal nog te koop voor €2,69.


Ik heb het maar even op een nagelwiel geswachtst, aangezien mijn nagels op dit moment een regelrechte ramp zijn, haha. :(
V.l.n.r: Hema, Am i blue or green, Sold out for ever, Meet me at coral Island & The one and only.
Hopelijk vinden jullie het leuk om mijn favoriete lente/zomer nagellakjes te zien!

Heb jij een lakje die je vaak/bijna altijd draagt in de lente of zomer? Liefs Julia.



4 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk heel zacht en lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Vooral de koraalkleurige vind ik erg tof :) Ik heb nu een fel oranje lakje van de Action op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's met die bloemetjes. Het zijn echt hele mooi zomer kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen