Home

zondag 5 mei 2013

Leuke phonecases!


Telefoonhoesjes. Ze zijn gemaakt om je telefoon te beschermen. 
Maar tegenwoordig maakt het deel uit van je outfit. 
Er zijn zoveel verschillende telefoonhoesjes. Ik vind telefoonhoesjes echt geweldig! 
Vandaag laat ik er een aantal zien, die ik zelf heel leuk vind! Misschien doe je wat inspiratie op !




Hoesjes met studs, Ik vind ze zo leuk!
Dan wel dit soort studs, en niet van die puntige.

De aztec print hoesjes zijn heel leuk  voor in de zomer met al die kleurtjes !

De Chanel hoesjes zien er chique uit.

En Chanel hoesjes passen bij elke outfit.

Galaxy print is tegenwoordig helemaal in.
Ik vind het echt een super leuk print. 
Een donkere achtergrond met felle kleuren, ik vind het geweldig :)

Deze vond ik gewoon allemaal super schattig!

Welk hoesje heb jij om je telefoon? Liefs Lisanne










Geen opmerkingen:

Een reactie posten